De locatie ligt net buiten het plangebied maar hangt er wel sterk mee samen. Het zou mooi zijn als hier de veligheid eens wordt aangepakt en in samenwerking met het Waterschap een trottoir aan de voet van de groene kade gemaakt kan worden zodat schoolgaande jeugd niet meer van hun sokken worden gereden door elecktrische fietsen en scooters.
Of gaan we eerst afwachten totdat er een ongeluk gebeurd?