De bocht vanaf de Bonenberg naar de Roodververij loopt in de huidige situatie niet lekker waardoor je met de auto al snel de stoeprand raakt. Zeker als er ook nog dicht bij de bocht auto's staan geparkeerd.
Indien mogelijk de bocht in het nieuwe ontwerp wat ruimer/breder maken.
Lat: 51.1826826263872 Long: 5.97317117592895
Over ons Nieuws Agenda Planning Meedenken Vragen
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.