De Evenkamp is veel te breed. Op de Oud Roermondsestraat zijn parkeervakken gemaakt waardoor verkeer minder hard rijd. Misschien aan 1 kant van de straat een breder trottoir aanleggen waar ook bomen kunnen staan. Waardoor je hiermee een wandel straat realiseert. Fietsers moeten wel veilig de wijk uit kunnen en daarom zou er in de wijk een goed verkeersontsluitingsplan gemaakt moeten worden eventueel met 1 richtingen straten. Wanneer automobilisten harder kunnen rijden, ook de bewoners zelf….
Lat: 51.1803922455441 Long: 5.97798117431554
Over ons Nieuws Agenda Planning Meedenken Vragen
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.