Te breed

28-04-2026

De Evenkamp is veel te breed. Op de Oud Roermondsestraat zijn parkeervakken gemaakt waardoor verkeer minder hard rijd. Misschien aan 1 kant van de straat een breder trottoir aanleggen waar ook bomen kunnen staan. Waardoor je hiermee een wandel straat realiseert. Fietsers moeten wel veilig de wijk uit kunnen en daarom zou er in de wijk een goed verkeersontsluitingsplan gemaakt moeten worden eventueel met 1 richtingen straten. Wanneer automobilisten harder kunnen rijden, ook de bewoners zelf….

Lat: 51.1803922455441
Long: 5.97798117431554

Een momentje...
Cookie-instellingen